Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Η "ελεύθερη" αγορά και ο εβραϊσμός.

του Σ.Γ.

Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει τελευταία με την «ελεύθερη παροχή υπηρεσιών» και το άνοιγμα των «κλειστών επαγγελμάτων», το οποίο ξεκίνησε με την άρση του καμποτάζ τη ναυτιλία και των περιορισμών στην αδειοδότηση και τα κόμιστρα στις δημόσιες μεταφορές. Βλέπουμε άλλη μια φορά την ομοφωνία των κομμάτων και πολιτικών της δεξιάς στη χώρα μας (ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ και ΝΔ) και την επιμονή τους πως οι πράξεις τους αποτελούν «μονόδρομο» ή «αναγκαιότητα». Αυτό, πάντα με τη φανατική υποστήριξη από τα, προσκείμενα σε αυτούς, ΜΜΕ.




Έτσι, έχει ενδιαφέρον τι έγραφε το 1913 ο Γερμανός οικονομολόγος Βέρνερ Ζόμπαρτ (που είχε ρόλο πνευματικού πατέρα και καθοδηγητή, για το γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό), στο βιβλίο του «Ο Αστός» (εκδόσεις Νεφέλη, στη σειρά «Ο νεότερος ευρωπαϊκός πολιτισμός» που διηύθυνε ο Παν. Κονδύλης) σχετικά με το ότι οι Εβραίοι δημιούργησαν το σύγχρονο καπιταλισμό:


Η δεύτερη, ίσως ακόμα σπουδαιότερη επίδραση, που προέκυψε από τη διαφορετική μεταχείριση των ξένων, εκ μέρους του ιουδαϊκού δικαίου, ήταν το γεγονός ότι αναμορφώθηκε ευτελώς η αντίληψη περί εμπορίου και επαγγελμάτων και μάλιστα από πολύ νωρίς, προς την κατεύθυνση θα λέγαμε της ελευθερίας των επαγγελμάτων και του εμπορίου. Αν γνωρίσαμε προηγουμένως τους Εβραίους ως πατέρες του ελεύθερου εμπορίου (άρα ως ρηξικέλευθους πρωτοπόρους της κεφαλαιοκρατίας) εδώ θέλουμε να διαπιστώσουμε ότι για το ρόλο αυτό, τους είχε προπαρασκευάσει μεταξύ άλλων το, διαπνεόμενο από την ιδέα του ελεύθερου εμπορίου, επαγγελματικό δίκαιο, το οποίο ανέπτυξαν από νωρίς (θεωρώντας το πάντοτε ως θεία εντολή).
Επίσης θέλουμε να διαπιστώσουμε ότι αυτό το φιλελεύθερο δίκαιο είχε επηρεαστεί από το δίκαιο των αλλογενών (δηλ. τη διαφορετική αντιμετώπιση από τους Εβραίους, για τους ομοεθνείς τους, απ’ ότι για τους μη-Εβραίους αλλογενείς)…
Εξέχουσα σημασία έχει το γεγονός ότι ήδη στο Ταλμούδ και ακόμα ευκρινέστερα στο Σουλχάν Αρούχ, εκφράζονται για την ελευθερία του επαγγέλματος και του εμπορίου απόψεις πέρα για πέρα ξένες σε όλα τα χριστιανικά δίκαια του Μεσαίωνα…
Επίσης βρίσκουμε στο εβραϊκό δίκαιο την αποστεωμένη αρχή του επαγγελματικού μονοπωλίου να υποχωρεί προς όφελος της «ελευθερίας του επαγγέλματος», τουλάχιστον στο Σουλχάν Αρούχ:

Αν μεταξύ των κατοίκων ενός δρόμου ήταν ένας τεχνίτης, σημειώνει η Ch.h. 156,6 και οι άλλοι δε διαμαρτυρήθηκαν και ένας άλλος από αυτούς τους κατοίκους θέλει να αρχίσει την ίδια τέχνη, τότε ο πρώτος δε μπορεί να τον εμποδίσει και να του πει ότι αυτός του κλέβει το ψωμί, ακόμα και εάν ο δεύτερος ήταν από άλλο δρόμο.




Ώστε δε χωράει αμφιβολία, ο Θεός θέλει το ελεύθερο εμπόριο, ο Θεός θέλει την ελευθερία των επαγγελμάτων! Τι κίνητρο για τους πιστούς Του, ώστε να εφαρμόσουν και εμπράκτως πλέον τις βουλές Του, στην οικονομική ζωή!


Όσα γράφει ο Ζόμπαρτ, μας οδηγούν να καταλάβουμε γιατί οι κυβερνώντες νεοφιλελεύθεροι, είτε ΠΑΣΟΚ λέγονται, είτε ΝΔ ή ΛΑΟΣ, επιμένουν με τέτοιο δογματισμό και θρησκευτικό φανατισμό σε αυτές τις πολιτικές. Από την άλλη, όσοι πιστεύουν σε έναν ελληνικό εθνικό σοσιαλισμό, επιβάλλεται να αγωνιστούν σε αντίθετη κατεύθυνση, υπέρ του κρατικού προστατευτισμού και του δικαιώματος στην εργασία για τους Έλληνες εργαζομένους ή αυτοαπασχολούμενους και αυτή να είναι μια στρατηγική επιλογή. Ήδη οι οδηγοί των φορτηγών δημόσιας χρήσης, είδαμε να αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους κρατώντας ελληνικές σημαίες και όχι κομματικές, γιατί έχουν καταλάβει πλέον, ότι η διεθνιστική καπιταλιστική δεξιά του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ και της ΝΔ και η διεθνιστική κομμουνιστική αριστερά του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖA, θέλουν την προλεταριοποίησή τους και την εξαθλίωσή τους και την αντικατάστασή τους, από εβραϊκές πολυεθνικές και παράνομα εργαζόμενους λαθρομετανάστες.